Lo Vilot II (Reflexions i flexions)

11 d’agost, 2006

Comando Cristasol

Bé, abans que me'n vagi de vacances i per deixar constància (igual no torno, tinc esperances de que toqui la primitiva) voldria dir que després del cas Dixan, estem davant del "Comando Cristasol".

Com sempre, a pesar de viure en un món "suposadament" democràtic i amb "suposada" transparència informativa, ens falta això, informació (amb la excusa de que és secret d'estat ens ho amaguen tot, per tant, res diferent a estats dictatorials .. on és la diferencia?.

He escoltat (potser ho han dit malament, però estic segur d'haver-ho escoltat bé) que es tracta d'un explosiu líquid que en contacte amb un flash detona ...

Sabeu si això existeix? No ho poso em dubte, però em sembla molt perillós (per qui, suposadament, ho té que manipular, en aquell moment li encenen la llum i adéu). Qui ho fabrica? això no ha de ser fàcil ... no serà un invent d'una gran companyia d'armament ... a que no sabeu en quin país estic pensant?.

No se, molt misteri en tot això ... com han escrit en alguns diaris britànics, no em defineixo fins tenir més informació, ara per ara, tinc un 50% de dubtes de que sigui veritat.

P.D.: Va faltar poc per que Bush, ahir, sortís a escena ... va insistir que ara per ara USA està més segura que abans (si, y yo me lo creo) .... aquest argument em sona ... i titllar de facisme islàmic és com a mínim una paradoxa ... precisament ell? ... s'ha equivocat de bàndol?.

Atenció, pregunta: Com va acabar allò del Àntrax? .... qui va ser? .. era veritat? .... ai, ai, aiiiiii ... que falla la memòria.

............ segona part ..........

Ahir, lògicament escoltant els relats dels passatgers a la tele, .. alguns deien trobar-se més segurs ara. Ara més segurs? ... si és per estar acollonido. O sigui, que poden fotre una bomba amb "Geen-Cabra" (beguda energètica)? ... i dins del TGV de Paris-Londres a sota del Canal de la Mancha? Alguns diuen que aquestes begudes generen un "subidon" ... no sabia que fossin tant potents.

Bueno, bueno, bueno, lo de la llet dels nadons, quin fart de riure (no em digueu que no és còmic) .... :-))) lo de fer-la provar estic convençut que serà la propera portada de "El Jueves", apostes.

Ara que hi penso ... i perquè no ens fan llepar els calçotets? .... ja posats ... no fos que estigui impregnat amb Dixan concentrat i si té s'escapa un .... no ho dic. I les ulleres aquestes, tipus "Pantoja", ... si, aquelles tipus soldador ... pos no hi cap res allí, mínim 1/2 quilo de nitroglicerina !!!.

Oti, pues resultarà que ara no podrem agafar ni el metro, ni el autobús, ni fer una caravana davant d'un peatge ... bé, ni a Londres i ni a USA ... i diuen que estan més segurs que mai? .... no ho veig per enlloc, de moment i fins que no canviï la cosa a mi no m'hi veuran. I millor que no vinguin, no sigui que encara ens fotin una escabetxina per la seva culpa ...

En fi, ditxosa indústria d'armament, la mare del be. La pau no convé, no interessa. La tàctica de canviar morts per vots funciona arreu, sembla una consigna globalitzada .... ui, que he dit !!!!

P.D.: Heu vist "V de Vendetta"? ... tot i ser un còmic passat a pel·lícula, te una relació similar al moment que estem vivint (com a mínim és distreta). No l'explico per si la voleu "veure".