Lo Vilot II (Reflexions i flexions)

06 de juny, 2006

Escenifiquem, algo queda

Avui al migdia m'he assabentat que un grup de "incontrolats" (ves a saber qui eren i quant van cobrar .. apostes? :) ... van atacar ahir a un tal Espada en el moment que es dirigia a fer un discurs.

No se si creure-ho ... s'ha de ser idiota, burro, gili i imbècil (entre d'altres qualificatius suaus) per atacar a un extraparlamentari i sobre tot esperar-lo (hi ha gent que no te res a fer ... els hi dono feina) .... i fer-lo víctima.

Val que es faci la víctima, ..... però fer-lo? donar-li arguments? ... no, no potser ... estic convençut que es un muntatge.

No se que pensar .... si aquesta es la democràcia que alguns pregonen i pretenen prefereixo exiliar-me ... però ja he dit que no m'ho crec. El tal Espada te un soci i aquest es del gremi teatral. Em faig una pregunta .... estan preparant "La Torna" versió segle XXI? .... no se perque penso que el tal Espada no ho sap .... no sap amb qui es juga els quartos (un tal Boadella).

A, que no pot ser? ... no, em costa creure-ho ... i això que m'ho crec tot :-))

Noticia a Wilaweb facilitada per Toni Dalmau i l'escrit de la Victoria Prego (l'acompanyava) a El Mundo